„Virtualiai“ – modernaus VR identiteto projektas
Identitetas sukurtas siekiant suteikti prekės ženklui aiškų, šiuolaikišką charakterį bei pagerinti jo atpažįstamumą ir sustiprinti ryšį
su XR/VR technologijomis.
Rezultatas – nuoseklus ir modernus vizualinis tonas, padedantis efektyviau komunikuoti rinkodaros kanaluose.
Užduotis: šiuolaikiško VR prekės ženklo identiteto atnaujinimas
Veikla: XR/VR įrangos distribucija; Angelų takais ir Pasaulių sutvėrimas projektų vykdytojai Lietuvoje;
Metai: 2024 m.
Kūrybinis procesas
Logotipo evoliucija
Prieš
Šį identitetą sukūriau siekdamas suteikti naujam prekės ženklui šiuolaikišką išvaizdą, atpažįstamą geometrinę figūrą, apjungiančią visumą į efektyvų marketingą skatinantį simbolį.
Klientas - Virtualiai
Industrija - XR/VR įrangos distribucija; Angelų takais ir Pasaulių sutvėrimas projektų vykdytojai Lietuvoje;
Metai - 2024 m.
Simbolis
„Virtualiai“ kreipėsi siekdami atnaujinti pasenusį logotipą ir sukurti aiškų, technologijomis grįstą vizualinį identitetą.
Po
Susisiekime nuotoliniu būdu ar susitikime kavos puodeliui aptarti, kaip galime išpildyti Jūsų vizualikos tikslus.